Анастасія Шевченко розповіла про стратегію необанків на карантині учасникам XX Payments & XIII Security EMA Conference

image

Генеральний менеджер Lugera Ukraine Анастасія Шевченко поділилася враженнями від участі в XX Payments & XIII Security EMA Conference, організованої Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association "EMA":

«Це була перша за час карантину і дуже яскрава оффлайн-зустріч учасників ринку.

Ми обговорили:

Той факт, що під час кризи і невизначеності люди більше довіряють великим банкам з історією, ніж необанкам.

Стратегія більшості необанків - зростання клієнтської бази та масштабування за будь-яку ціну, без оглядки на прибутковість - може працювати, але до тих пір, поки у інвесторів «не здадуть нерви» і вони будуть підтримувати зростання та масштабування своїми грошима.

Засновники та головний виконавчий директор необанків ще влітку 2019 року продовжували стверджувати, що «Profitability is not one of our core metrics» (N26) і «... becoming profitable is not a priority for time being» (Revolut), «Getting to profitability is not  a goal ... If that takes 10 years, we are committed to it» (Monzo).  А вже в березні 2020 р. у Monzo на 36% падає кількість завантажень їх застосування. І Сторонський (Revolut) починає говорити «we are striving towards profitability».

У N26 менше 1% клієнтської бази - використовують сервіси банку як основного.  Для більшості клієнтів необанків - основним банком є ​​традиційні банки.  Більшість - це 95% та більше.

Виживе лише той бізнес, який вміє адаптуватися та швидко змінюватися у відповідь на зовнішні зміни.  Відмінний приклад - ресторани.  Хто не встиг перебудуватися на доставку їжі, той просто «помер».

В основі більшості преміум-пакетів були туристичні пропозиції для клієнтів.  Зараз потрібно шукати нові ніші.

Карантин змусив людей швидше перейти в онлайн в роботі з банками. А хто хоч раз спробував онлайн і прості безконтактні платежі, той вже в відділення не піде.

У карантин люди їли, купували ліки та техніку, будували й випивали.
І ще багато крутих підсумків підвели».

photo
Генеральна менеджерка Lugera Ukraine Анастасія Шевченко виступила модератором однієї з ключових дискусій на авторитетній Ukrainian Credit Conference
photo
Генеральна менеджерка Lugera Ukraine Анастасія Шевченко увійшла до ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтеху-2024
photo
Біля 25 українських та міжнародних компаній стали учасниками проєкту Lugera Ukraine та Європейської Бізнес Асоціації «Прозорий бізнес – за «білі» зарплати»
^